Benjamin Clementine zeneszerző, énekes, zongorista, költő, színész…
Egy önazonos úriember sokrétű tehetséggel, akit kitüntettek az albumaiért, dicsérték a szövegeiért, emlékezetes a moziban. Ghánai származású brit, aki élt Londonban, Franciaországban, az Egyesült Államokban… A multikulturális szellemiség gyümölcse, melynek a teljes gazdagságát képviseli.
Autodidakta művész, aki néhány év alatt vált a metróban előadóból nemzetközileg elismert zenésszé. Napról napra építi a gazdag és ígéretes karrierjét, mindezt a csak rá jellemző normális, nagyvonalú, elegáns személyiséggel.
Mindezen okokból, de ennél még több miatt, Benjamin Clementine testesíti meg a Givenchy Gentleman új szellemiségét.
KOLLEKTÍV KALAND
A reklámkampányban Benjamin Clementine meghív minket, hogy csatlakozzunk a Gentleman Society-hez. Egy közösséghez, melyet nemcsak ő képvisel, hanem körbeveszik őt hasonlóan kreatív és merész tehetségek. A Gentleman Society egy kollektív kaland, mely közös értékek és szemlélet köré egyesít.
A hirdetési fotón Fabien Montique kiemeli Benjamin Clementine-t és a csapat két további tagját: Matthias El Koulali gördeszkást és Sullian Rios táncost. Stílusuk és nagyon modern attitűdjük miatt ez a három mai úriember kiemelkedik a teljesen fekete háttér előtt, melyet az üveg design inspirált. Mögöttük egy nyitott ajtó reménye, melyet a 4G logó díszít.
A reklámfilmet Clément Beauvais rendezte, helyszíne a Párizs melletti Nemzeti Tánc Központ, ahol a három főszereplőt egy összeszokott csapat veszi körül, akik ugyanazt a pozitív energiát sugározzák, mely a Gentleman Society-t is élteti. Egy városi és modern környezetben, tökéletesen képviselik a mai cool kids szellemiséget, és az elegancia új formáját hangsúlyozzák, ami egyszerre utcai és couture.
A video megtekinthető ITT