2021. Május 08. | Mihály
Előző

Cruelty-free márka...

Következő

“Zoom-korszak”...

Otthoni szépségápolás

Nyit az otthoni felhasználásra és külföldön is terjeszkedik az Ilcsi natúrkozmetikum-márka. A pandémia miatt átalakult szépségápolási szokásokhoz alkalmazkodva fejlődik tovább és növeli exporttevékenységét a családi vállalkozásból világhírűvé vált márka. Termékeikkel mintegy 30 országban vannak jelen, a közeljövőben pedig Kelet-Közép-Európára fókuszálva bővítik piacaikat.

 

A pandémia több szempontból is átformálta a szépségápolási szokásokat, világszerte megnőtt az igény az otthoni felhasználású termékekre. Mindez arra sarkallta márkát, hogy az eddigieknél is több helyen vesse meg a lábát, és a webshopos vásárlás lehetőségével könnyen megszólítható célközönséget keressen a magyar és a külföldi piacokon egyaránt.

 

Az eredetileg professzionális felhasználásra szánt termékek 2019 óta már közvetlenül is megvásárolhatók az Ilcsi webshopjában, de a pandémia miatt még nagyobb teret kapott az otthoni szépségápolás. A webshop magyar vevőinek körülbelül háromnegyede a járványhelyzet előtt sem járt rendszeresen kozmetikába, de sokuknak voltak már korábban pozitív élményei a márka kozmetikumaival. A koronavírus miatti lezárások időszaka alatt 70%-kal zuhant vissza a hazai kozmetikai értékesítés, ami a cég eladásokból származó bevételeinek közel felét tette ki.

 

Bár az Ilcsi története több mint 60 éve kezdődött, mégis képes az állandó megújulásra, a körülményeknek megfelelő változtatásokra. Mindeközben pedig megmaradt valóban magyar családi vállalkozásnak, ahol a mai napig Ilcsi néni filozófiáját követjük. Stratégiai átalakulásunk sikerét példázza, hogy idén összesen öt díjat nyertünk a természetes, etikus és fenntartható kozmetikai márkák globális megmérettetésén, a The Beauty Shortlist & Wellbeing Award-on” – mondta Molnár Ferenc, az Ilcsi Szépítő Füvek Kft. tulajdonos-ügyvezetője.

 

A márkára jellemző személyre szabottság és szakmaiság a digitális értékesítés térnyerésével sem csorbul. Az Ilcsim szolgáltatás keretében a hazai vásárlók kozmetikusok által nyújtott ingyenes, személyes vagy online tanácsadáson vehetnek részt, és ezt a jövőben a külföldi webshopokra is kiterjesztik majd. A kozmetikusok a világ több mint 30 országában ismerik el Ilcsi néni munkásságát és az Ilcsi Szépítő Füveket azzal, hogy használják a termékeket és a hozzájuk kapcsolódó kozmetikai kezeléseket.

 

A disztribútori rendszer révén többek között Kínában és az Egyesült Államokban is jelen vannak a hungarikumnak minősített, hazai alapanyagokból készült termékek. A márka kozmetikumainak minőségét és megbízhatóságát igazolja, hogy többszörös Superbrands és MagyarBrands díjazott.

 

Az márka bizonyítottan hatásos és ikonikus kozmetikumokat felvonultató termékportfóliójában rendszeresen jelennek meg az aktuális fogyasztói trendekhez igazodó innovációk, csúcstechnológiás natúr összetevőket felhasználva. Ezek közé tartozik az új hexapeptides termékcsalád, amelynek revitalizáló hatóanyaga támogatja a bőr tónusát és rugalmasságát. Az aminosavakban gazdag hexapeptid-11 a kollagénszintézis serkentésével csökkenti a finomvonalak és ráncok megjelenését. A kozmetikai és otthoni kezelések hasznos kiegészítője az innovatív booster kollekció: az újonnan kifejlesztett termékek a meglévő arcápoló készítmények hatását fokozzák.

 

Az márka kozmetikumai szinte száz százalékban Magyarországon termesztett gyümölcsökből, zöldségekből, gyógynövényekből és bizonyos esetekben gyógyvízből készülnek. Előállításukhoz több mint 100 féle, alaposan megválogatott bio származású növényt használnak. Ezek nagy részét saját, a Biogarancia által ellenőrzött bioültetvényükön termesztik vagy vadon gyűjtik be, a többit szintén ellenőrzött biogazdálkodásokból vásárolják.

Előző

Cruelty-free márka...

Következő

“Zoom-korszak”...

Kövess minket!