2022. Szeptember 25. | Eufrozina, Kende
Előző

Givenchy, az örök...

Következő

A modern gentleman...

Felszabadító borzongás

Amióta az Eau de Parfum 2018-ban bevezetésre került, a L’Interdit felszabadító és sugárzó szellemisége a megszokással való dacolásra buzdít. Minden évben bemutatott újabb verzióival a sorozat a szabályok felrúgására ösztönöz, melynek csúcsát 2021-ben érte el, az Eau de Parfum Rouge izzó érzékiségével. Idén még felforgatóbb, mint valaha. 2022-ben egy új, üdítő és varázslatos Eau de Toilette folytatja a L’Interdit történetét. Az elragadó illat mély, addiktív, érzéki borzongást vált ki.

 

Egy érzéki illat

Egy káprázatos virágcsokor és érzéki pézsmás bőr találkozása, mely a L’Interdit Eau de Toilette illatában lassan kialakuló feszültséget generál. Az új változat, melynek alkotói Fanny Bal, Anne Flipo és Dominique Ropion mesterparfümőrök, azonnali sugárzó frissességgel indul, köszönhetően egy citrusos triónak – bergamot, narancs és mandarin – melyet gyömbér villanyoz fel.

 

Ezután a L’Interdit meghatározó illatjegye, a narancsvirág bontakozik ki teljes szépségében és fedi fel 4 oldalát, a legkönnyebbtől a legintenzívebbig, így tisztelegve a Ház emblematikus 4G logója előtt. Amint egyesítik az elragadó tubarózsával és a kábító sambac és grandiflorum jázminokkal, üdítően borzongatóvá válik.  

 

Befejezésként az illat mély, érzéki jegyeket fed fel a gazdag pézsmával és a bőrhatású szuharral. Ezek ölelik körbe a L’Interdit ikonikus underground fekete akkordját, melyben a pacsuli és a vetiver magával ragadó jegyeit találjuk. A határozottan érzéki illat átöleli és beburkolja a bőrt.

 

A sokoldalú narancsvirág

A négy különféle módszerrel feldolgozott narancsvirág – eszencia, absolue, CO2 extrakció és szilárd parfüm – összes oldalát felfedi a L’Interdit illatcsalád tagjaiban, de igazán kiemelt szerephez az új Eau de Toilette-ben jutott.

 

Tunézia Nabeul régiójában termesztett LMR Naturals* narancsvirág kivételes minőségű. Az alapanyag ellátási lánca elkötelezett a környezeti és társadalmi felelősségvállalás iránt. A földeken és a nyersanyagot feldolgozó üzemben alkalmazott gyakorlatot egy 2020 decemberében zajlott inspekció során ki is emelték, melyet egy, a biodiverzitásban és az emberi jogok védelmében jártas civilszervezet végzett.

 

* Laboratoire Monique Rémy, mely garantálja a 100%-g tiszta és természetes, prémium minőségű alapanyagokat. Szigorú és átlátható etikai kódexet követve, a cég elkötelezett a környezetvédelem és a fenntartható fejlődés iránt.

 

Káprázatosan virágos

A neroli eszencia friss és csípős jegyét azonnal megérezzük, mielőtt az illat szívében kibontakozna az absolute. Az összetevő legnőiesebb és legintenzívebb végeredménye, mely a virág gazdagabb és textúrált oldalát fedi fel. A Givenchy számára kizárólagosan, CO2 eljárással (magas nyomású extrakció), megalkotott narancsvirág jegy lágy, nőies és addiktív tulajdonságokkal rendelkezik. Végezetül a szilárd parfüm, melyben méz és indol intenzív jegye érezhető, a sugárzó virág titokzatos oldalát emeli ki. A narancsvirág kivonatok kvartettje sugárzó fehér virágosságot csepegtet a kompozícióba, melytől az új Eau de Toilette egyedülálló személyiséget kap.

 

Érzéki, légies design

A L’Interdit Eau de Toilette üvege a sorozat ikonikus formáinak érzéki átalakításával született. Könnyed és karcsú, időtlen vonalai egyszerre kifinomultak és varázslatosak. Az üveget, mely a tiszta eszenciát rejti, egy fekete szalaggal kötöttek át, amit a Ház emblematikus logója díszít ezüstben. Megújult a 4G logó. Az új design a Divatház elemeit tükrözi, és hamarosan az összes L’Interdit üveget díszíteni fogja. A környezetvédelmi vállalások fényében az új üveg karcsúbb lett (10%-kal alacsonyabb üveg felhasználás) és már 11%-a újrahasznosított* üveg. A kreációért felelős francia üveggyártó rendelkezik az “Entreprise du Patrimoine Vivant” (Élő Örökség Vállalkozása) címkével, mely szaktudásukat és kiválóságukat dicséri.  

 

A fehér és bézs színű doboz letisztult, mégis kifejező. Ahogy minden L’Interdit doboz esetében, kibontáskor egy skarlátvörös belső tűnik elő, a Ház alapítójának, Hubert de Givenchy-nak az aláírásával. Ehhez a márka olyan kartont választott, melynek rostjai FSC™ minősítéssel rendelkező, fenntarthatóan működő erdőkből és egyéb, ellenőrzött forrásokból származnak.

 

Előző

Givenchy, az örök...

Következő

A modern gentleman...

Kövess minket!