2021. Április 13. | Ida
Előző

Az időtlen elegancia...

Következő

Egy izgalmas illat...

Az időtlen elegancia

Hubert de Givenchy

A Givenchy idén egy újabb fejezettel bővíti a Gentleman történetét, és bemutatja a Gentleman Givenchy Eau de Toilette Intense-t.

Szíve mélyén úriember

Milyen egy úriember? A Givenchy számára egyszerű a válasz, melyet magától Hubert de Givenchy-tól idézünk: „A valódi elegancia azt jelenti, hogy vállaljuk önmagunkat és törődünk másokkal”. Mi lehetne még időszerűbb, hiszen a mai időkben az autentikusság és a kedvesség alapvető törekvések.

 

A jó modor jelentősége nem változik: ami tegnap érvényes volt, az ma is és kétségtelenül holnap is az marad. Ebből a szempontból Hubert de Givenchy a tökéletes úriember időtlen megtestesítője. Hatására a Divatháznál mindig finoman közelítettek a férfiassághoz, erős és érzékeny között egyensúlyoztak. Meglepően modern szemlélet. Ez a magyarázata annak, hogy a Gentleman Givenchy illatok olfaktív jellege szó szerint a „gentle man” jellemzője: egy érzékeny virág és egy erőteljes fa kirobbanó találkozása, mely szimbóluma a férfinak, akinek csábereje az ellentéteiben rejlik. Semmi sem kívánatosabb, mint ahogy egyszerre bátor, magabiztos és odafigyel a környezetére.

 

A Givenchy idén egy újabb fejezettel bővíti a Gentleman történetét, és bemutatja a Gentleman Givenchy Eau de Toilette Intense-t: az írisz egy egészen addiktív interpretációja, egy meglepő kommunikáció, mely különleges, művészi emléket állít Hubert de Givenchy-nak... A Givenchy úriember dacol a szabályokkal, pimaszság és elegancia jellemzik.

 

Megkülönböztethető design

A Gentleman Givenchy üvege fényes és időtlen, mely ezúttal éj kék színbe öltözött: egy mély árnyalat, mely titokzatosságot áraszt, ahogy bizonyos nemességet is. Fokozatosan változó színbe öltözve ezt az új üveget egy szalag öleli át, melyre ezüst logót nyomtak. Ugyanez a motívum díszíti a dobozt is, mely szintén teljesen kék.  

 

A környezetvédelemért elkötelezett megközelítés részeként a flakon formáját újratervezték, hogy jelentősen csökkenteni tudják a felhasznált üveg mennyiségét (-16% a 60ml-nél, -30% a 100 ml-nél). A doboz újrahasznosítható papírból készült, mely fenntartható forrásból származik, így a csomagoláson is megjelenik az újrahasznosításra való ajánlás. Az új külső eleganciája túlmutat az esztétikumon.

 

Addiktív frissesség

Az Eau de Toilette Intense egy fás, virágos, aromás illat, melyet Nathalie Lorson és Olivier Cresp alkottak, ahogy a sorozat többi tagját is. Mint a sors piros fonala, úgy találkozik itt ismét az írisz, egy kis csavarral, valamint egy merész fás jegy. Ezúttal azonban a kék írisz és a cédrusfa vannak ennek a magabiztos, férfias kompozíciónak a szívében. Az előző frissítő, púderes jellege találkozik az utóbbi ellenállhatatlan erejével. Frissesség és függőség...

 

Mely összetevőket választották az alkotók, hogy tovább hangsúlyozzák ezeket az érzéseket?

A bazsalikom zöld és aromás árnyalatot ad a kék íriszhez, a kardamom meglepően fokozza a ragyogást. Kifinomult eleganciájával a ciprus hatására tovább tart a friss érzés, és eggyé válik a fás, cédrus jegyekkel. A cédrus szelíd jellegét meleg, beburkoló kumarin egészíti ki, mellyel a csábítás biztosan működik.

 

Egy úriember portréja

Az elegancia időtlen. Miért ne ünnepelhetnénk ezt az igazi úriemberrel, Hubert de Givenchy-val?  Az új kampány egy elképesztően kreatív megközelítéssel készült. A jól ismert fotó Hubert de Givenchy portréjával – mely 1975-ben készült, amikor az első Gentleman illatot bemutatták – egyedülállóan újult meg: mint egy street art mű, mintha festékpisztollyal rajzolták volna egy sablonra. Az úriember szellemisége tökéletesen életre kel ebben az ultra modern, a Ház alapítójának állított emlékben: modern kivitelezése egyszerre testesíti meg a Givenchy sikkes és merész oldalát.

 

 

Előző

Az időtlen elegancia...

Következő

Egy izgalmas illat...

Kövess minket!