Riccardo Tisci közel három évvel ezelőtt érkezett a Burberryhöz, s ezidáig a brit különcség iránti szeretetét nevezte meg inspirációs forrásként. A pandémia alatt azonban sok mindent újragondolt, s a 19. század végének és a 20. század elejének naturalista mozgalmaiban talált ihletet, új kollekcióját is ez határozta meg. „A történelem során az erdőbe járó emberek öltözéke nagyon "gyerekes" volt: naiv körvonalú, de sokkal érzékibbé tett viselet" –magyarázta az ötlethez való hozzáállását.
Az a könnyedség és alkalmazkodóképesség, amelyet ezek az öltözékek képviseltek, olyan ruhákat ihletett, amelyeket úgy terveztek, mintha négyzetekből varrták volna össze. A kollekció művészi és kézműves jellegű, amit a manipulált zászló- és csillagászati motívumok, valamint az öko műszőrme-tömések is alátámasztottak, s amelyek Tisci természetközpontú üzenetét hangsúlyozták.
A tervező véleménye az új kollekciójáról: „Szerintem nagyon szexi, de anélkül, hogy vulgáris lenne. A nőiesség az, amit nagyon szerettem volna elérni a Burberrynél, mert amikor megérkeztem, ez egy nagyon férfias cég volt” – mondta Tisci, utalva a ház gyökereire, a múlt század 10-es éveiben szolgáló katonatisztek zubbonya ihlette trencskókra.