A Viva Magenta-t, a „természetben gyökerező” „megerősítő” vörös árnyalatot választották 2023-as év színének.
A Philips televíziókat és audió termékeket gyártó TP Vision üzletfilozófiájának kulcseleme az európai stílusú dizájn, amely most a formatervezés világának legmagasabb elismerésében részesült: négy termék is elnyerte a patinás Red Dot dizájndíjat.
A nyertes formaterveket a TP Vision Amszterdamban dolgozó európai dizájncsapata alkotta meg:
A Red Dot díj 60 éve ismeri el a funkcionalitás, minőség, ergonómia és innováció szempontjából legjobb formaterveket, az utóbbi években pedig immár a tartósságot és fenntarthatóságot is figyelembe veszi. Alaposságának hála a Red Dot a világ egyik legelismertebb dizájndíja. 2021-ben a kis és nagy cégek a világ minden tájáról több mint 5500 terméküket nevezték a díjra, a győzteseket kilenc kritérium alapján 50 szakértőből álló független, nemzetközi zsűri választotta ki a napokon át tartó tanácskozás során.
„Nagy megtiszteltetés, hogy a dizájnszakma a legmagasabb szintű elismeréssel igazolja döntésünket, hogy dedikált európai dizájncsapatot tartunk fenn, amely az elmúlt években egyedi formanyelvet alkotott termékeink számára. Célunk, hogy vásárlóink hosszú időn át használják termékeinket, és a készülékeink egész életcikluson át vonzók maradjanak a szemükben. A Red Dot ennek a megközelítésnek a sikerét igazolja” – mondta el a díj kapcsán Rod White, a TP Vision dizájnigazgatója.