2024. Március 19. | József, Bánk

Az egyediség ünnepe

Ha a szorongás és depresszió lehetséges okait keressük, egy üzleti kategória mind közül nagyobb súllyal bír. Ez a szépségipar, amely gyakran elérhetetlen szépségnormákat állít fel, sőt, azt is megmondja nekünk, hogy ennek a vélt „szépségnek” mi az ideális életkora, színe, neme vagy éppen szexuális orientációja. A svéd beauty-tech cég, a Foreo „Be You unique” néven figyelemfelkeltő kampányt indít, amelyben mindenkit arra bátorít, élje meg kompromisszumoktól mentesen saját énjét és szépségét. Azt a szépséget, amelynek csak egyetlen kritériuma van, az egyediség, vagyis a YOUniqueness.

 

Egy korábbi felmérésből kiderült, hogy a nők 71%-a szerint a médiának színesebben és valóságosabban kellene ábrázolni a nőket fizikai megjelenésük, koruk, faji hovatartozásuk és alakjuk mentén. Egy másik kutatás szerint az amerikai férfiak 41%-a érzi azt, hogy nagy nyomás nehezedik rá, ha érzelmileg kell erősnek mutatkozniuk. Nyilvánvaló, hogy a szeretet és az elfogadás irányába történő változás már régóta esedékes, a szépségiparban is. Válaszul ezekre az elgondolkoztató számokra, a márka egy hosszútávú programot indít, hogy megünnepelje a különbségeket és az egyediséget! A kampány világszerte hangot ad azoknak a mindennapi embereknek, akik bátrak ahhoz, hogy saját életük éljék és saját filmjük főszereplői legyenek.

 

Majdnem egy évtizeddel ezelőtt a Foreo innovatív termékeinek megalkotóját, Filip Sedic-et is egy ilyen ember bátorsága, merészsége és hitelessége ihlette: „A Foreo név valójában a „FOR EveryOne” szóból származik. A cég alapítóját a Queen legendás dala, a Heaven For Everyone    és Freddie Mercury energiája, zsenialitása és hihetetlen, magával ragadó személyisége ihlették, amikor nekilátott, hogy címkézés helyett arra ösztönözze az embereket, hogy önmaguk legyenek és ismerjék fel a világra gyakorolt hatásuk gyönyörűségét!”– magyarázta Boris Trupcevic, a cég vezérigazgatója.

 

A márka célja, hogy a szépség minden arcát megmutassa a világon, visszautasítva a beskatulyázást. A szépségipart egy új szintre emelve, a befogadást és a sokszínűséget ünnepli az új kampány.

 

„Freddie Mercury egyedülálló karakterével, őszinteségével és nem konformista életmódjával képes volt elrabolni az emberek szívét. A mindenki által elismert és szeretett stílusikon a világ minden táján összehozta az embereket, kezdve a poprajongóktól, a kemény rockereken át az LMBTQ+ közösségig és művészekig. Freddie valóban egy legenda volt, és a FOREO a jövőben is tiszteleg a munkássága előtt, amiben a szeretetet és az elfogadást hirdette. Mert, ahogy mondta; ‘The show must go on’!”tette hozzá Tupcevic.

hozzá Tupcevic.
Kövess minket!