2024. Február 21. | Eleonóra
Előző

10 millió Fa Alapítvány...

Következő

Bútorokkal az autizmussal élőkért...

50 millió jó ügyekre

Az AVON nemzetközi szépségvállalat működését kezdetektől fogva meghatározta a nők életének jobbá tétele, kereseti lehetőséget biztosítva a nőknek, amikor még szavazati joguk sem volt. A vállalat évtizedek óta elkötelezetten áll ki két társadalmi ügy mellett, amely tevékenységének égisze alatt, 2022-ben hazánkban közel 50 millió Ft értékben támogatta figyelemfelhívó kampányokkal, pénzbeli- és termékadományokkal a mellrák-, illetve a kapcsolaton belüli erőszak elleni küzdelmet, valamint az orosz-ukrán háború menekültjeit.

 

A szépégmárka, amely évtizedek óta dolgozik azért, hogy egy jobb világot teremtsen a nők számára, mindamellett, hogy világszerte több mint 50 országban biztosít kereseti lehetőséget munkavállalói és többmilliós Tanácsadói közössége számára, CSR programjai révén hatalmas összegekkel és termékadományokkal segíti a mellrák és a kapcsolaton belüli erőszak elleni harcot. Mindezeket Vásárlóinak és Tanácsadóinak támogatásával tudja megvalósítani, hiszen a márka kínálatában szereplő adománygyűjtő termékek teljes hasznát, illetve minden eladott terméke után 1 Ft-ot a nők segítésére fordít.

 

A mellrák elleni küzdelem jegyében, a vállalat az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvánnyal karöltve, immáron ötödik alkalommal rendezte meg a „Mellünk Egészségéért” Programsorozatot, amelynek keretein belül 2022-ben országszerte három helyszínen vehettek részt ingyenes, akkreditált képzésen az érdeklődő egészségügyi dolgozók és egészségnevelők.

 

A nők mellrákkal kapcsolatos edukálásában oroszlánrészt vállaló egészségügyi szakemberek visszajelzéseire reagálva első alkalommal hirdette meg mell mulázs pályázatát is, amelynek keretében 1,4 millió Ft értékben, 20 db mell mulázzsal támogatta országszerte közel 100 védőnő és egészségnevelő munkáját. A mellrákdiagnosztika és gyógyítás terén tevékenykedő kórházaknak 2022-ben összesen 24,7 millió Ft-ot adományozott a vállalat, független figyelemfelhívó programokat közel 2500 db termékadománnyal támogatott, saját figyelemfelhívó kampányaira pedig 2,4 millió Ft-ot fordított.

 

A márka évtizedek óta segíti a kapcsolati erőszak áldozatait is. A családon belüli erőszak hatalmas méreteket ölt napjainkban, hiszen az Európai Unió területén minden 3., 15 éves kor feletti nő vált fizikai vagy szexuális erőszak áldozatává élete során. Sokéves együttműködésük folytatásaként, az AVON tavaly összesen 11,2 millió Ft-tal járult hozzá a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet  áldozatokat segítő munkájához, köztük a Krízisambulanciák üzemeltetéséhez, az ambulancián elérhető segítő szolgáltatások körének pénzügyi tanácsadással való bővítéséhez, valamint egy rendőrök számára szervezett érzékenyítő képzéssorozat lebonyolításához.

 

A vállalat mindezek mellett, két anyaotthon munkáját is segítette pénzbeli támogatással, Szegeden és Kaposváron. Figyelemfelhívás céljából a vállalat támogatta az Üvegfal című zenés szövegszínházi produkció megvalósulását is, amely Dobray Sarolta azonos című regényének adaptációjaként igyekszik mindenki figyelmét felhívni a lelki bántalmazás legsúlyosabb formáira és következményeire.

 

A vállalat ezen fekül reagált a februárban váratlanul kirobbanó orosz-ukrán konfliktusra is, és 4,3 millió Ft értékben, összesen 7000 db higiéniai termékből álló támogatást adományozott a háború azon érintettjeinek, akik hazánkban kerestek menedéket.

 



Előző

10 millió Fa Alapítvány...

Következő

Bútorokkal az autizmussal élőkért...

Kövess minket!