A „divatot az igazi nőknek” kifejezést annyira lejáraták, hogy már-már értelmét vesztette. Moisés Nieto spanyol tervezőnek azonban eltökélt szándéka, hogy minden új kollekciójával megmentse a kifejezés lényegét.
A most bemutatott kollekciójánál a mindennapok esztétikájára összpontosított, különösen a háború utáni korszakra. Az új kollekcióhoz újraértelmezte néhány bestsellerét; köztük a spanyol kézműves márkával, az Ezcarayjal együttműködésben készült mohair takarókat és sálakat, valamint olyan védjegyeket, mint a rakott szoknyák és blézerek, amelyek ezúttal a farmerek révén kaptak új életet.
A farmerek érdekessége, hogy a „száraz indigónak” nevezett új technológiának köszönhetően víz nélkül festik a farmeranyagot, ami hatalmas előrelépés, tekintve, hogy egy átlagos farmerhez általában 300 liter vizet használnak fel. De a fenntarthatóság jegyében készültek a leglátványosabb darabok is, amelyek bolhapiacokon, antikváriumokban vásárolt kelmékből készültek.
„A ruhák szabásával is kísérletezni akartam, felidézve az örökölt darabok ezen ötletét, ami a második világháború után annyira megszokott volt” – mondta a kollekciójáról a tervező.