2024. Március 19. | József, Bánk
Előző

Az illatok varázslatos ereje...

Következő

Az izzó tiltások...

A világ a te színpadod

2022-ben egy új fejezet indul az Eau de Toilette Fraiche bevezetésével. Tiszta csábítás és felvillanyozó életerő elegye. Vibrálóbb, mint valaha, az illat ugyanazt az energiát ontja magából, mint az Eau de Toilette 2021-ben, mely a csúcsra vitte. Az illat mágneses vonzereje magasabb szintre lépett. Közösségekben terjed és tánccal fejeződik ki mindenhol, ahol embereket összehoz a mozgás.

 

Vibráló prizma

Az illat fényes, prizma díszítésű üvege gyönyörűen ragyog. A négyzetes forma és a lekerekített sarkak tovább hangsúlyozzák az üveget. Mint egy áttetsző prizma szűrő fedi fel az energizáló illat barackos pink árnyalatát. Egy világos bézs szalag öleli körül a friss és szikrázó Couture üveg nyakát.

 

A “Dare to Reinvent” névre keresztelt társadalmi és környezeti vállalásaival összhangban a Givenchy Parfums elkötelezett a környezeti hatások csökkentése mellett. Mint ilyen, az  üveg az első az Irresistible vonalban, mely 11% újrahasznosított üveget tartalmaz. Egy francia üveggyár alkotta, mely viseli az Entreprise du Patrimoine Vivant (EPV) cimkét, díjazva az üveggyártásban elért szaktudást és kiválóságot. Az illat dobozához a Givenchy szintén egy olyan papír alapanyagot választott, mely felelős, FSC-tanúsítvánnyal rendelkező erdőgazdálkodásból, illetve egyéb ellenőrzött forrásokból származik.

 

Ultra friss és élettel teli illat

A vonal pezsdítő karakterét tükrözve az Irresistible Givenchy Eau de Toilette Fraiche vibráló és fűszeres energia koncentrációja. Fanny Bal, Anne Flipo és Dominique Ropion mesterparfümőrök túladagolták a rózsát. A kompozíció egyesített tudásuk eredménye, amelyben párosították a virágos, sziromban dús Rose Essential© -t – az Irresistible vonal közös jegyét – a frissességtől kirobbanó Rose Water© rózsavízzel. A feketebors fűszerességével és az édesnarancs savanyká,s citrusos jegyeinek extra energiájával, az Eau de Toilette Fraiche spontán nőiessége még sugárzóbb és magával ragadóbb. Ezt követően bontakozik ki a cédrusfa fás karaktere lágy pézsmával csomagolva.

  

Haute couture nyersanyagok

A parfümőr trió egy virágos, fűszeres pézsmás illatot alkotott, palettájuk legnemesebb alapanyagaiból. Ilyen a damaszkuszi rózsa a törökországi Isparta régió lágy lankáiról; a rózsabors Madagaszkár dél-keleti területének szövetkezeteiből; és az értékes fák, mint a virginiai-i cédrusfa.

 

A damaszkuszi rózsa ellenőrzött forrásból származik. Ez a Rose Essential LMR, melyet egy 26 falut számláló partneri szövetség termeszt, mely kiválasztja a legjobb minőségű földeket, valamint elkötelezett a környezeti hatások csökkentése és a helyi emberek munkakörülményeinek tiszteletben tartása mellett. A törökországi Isparta régió magas hegyeiben a rózsát hajnalban szedik le, hogy teljes illatanyagukat kinyerjék. A rózsavíz újrahasznosítással készül, hogy egyedülálló illatminőség szülessen, így tökéletesen lemásolja a frissen vágott virág illatát.

 

Inkluzív és egyesítő kampány

Az Irresistible múzsája Fran Summers fiatalos energiája vezetésével az Eau de Toilette Fraiche továbbra is a megosztás örömét és a szabadságot ünnepli, együtt. A Manu Cossu rendezte reklámfilm (és digitális kampány), a dancing queen magával ragadó és életörömmel teli sármját ünnepli, aki még szorosabban kapcsolódik szabadszellemű csapatához: Léa Elui, Larsen Thompson, Ambroise Mendy és a többiek. Ez a dicsőséges baráti kör egyre csak bővül. Pozitív kisugárzásuk mindenkit magához vonz és elengedésre ösztönöz. Őrült bohóckodásuk valódi és energiával teli, mely a nézőt egy intenzív és örömteli táncra hívja a párizsi égbolt alatt.

 

 

 

 

Előző

Az illatok varázslatos ereje...

Következő

Az izzó tiltások...

Kövess minket!