2024. Április 18. | Andrea, Ilma
Világítás okosan
Design
Dizájn hírek és trendek
Előző

Új dizájn, egyedülálló palack...

Következő

Régi értékek újragondolt külsőben...

Arculatváltás

Új köntöst kaptak az ismert villányi Tiffán Ede Pincészet borai. A jól ismert logó maradt, a címkék viszont megjelenésükben letisztultabb külsőt kaptak.

 

A váltás célja, hogy a borok eleganciájukat, harmóniájukat és a kifinomult villányi stílusukat megjelenésükben is tükrözzék. „Az elmúlt harminc év a családi hagyományok megszilárdításáról szólt. Elveink, borkészítési módszerünk nem változott. A szigorú terméskorlátozás, fegyelem és maximális odafigyelés, az ízvilágban elvárt harmónia adják boraink minőségének alapját – amihez ma már unokáim, Tiffán Zsolt és Balázs munkája is hozzájárul.” – magyarázza Tiffán Ede villányi borász, milyen fundamentumokra épül az arculatváltás. Nem mellesleg Tiffán Ede egyike azon legendás vezéregyéniségeknek, akik a rendszerváltás után a magyar bor minőségi újjáéledéséért dolgoztak.

 

Az új arculat kidolgozása Králik Péter grafikus együttműködésével készült, akinek nevéhez fűződik a villányi REDy dizájnja is. A Tiffán borok ezentúl négy szinten rendeződnek. A vidám, gyümölcsös, könnyed, friss alap borok színes arculatot kaptak, ilyen a fehér és rosébor, a Portugieser és az Immortal. A classic borok, mint a Cabernet Sauvignon, Merlot, vagy Principium és Lucia visszafogottan jelennek meg fehér háttérrel. A prémium borok pedig teljesen letisztult formában fejezik ki eleganciájukat. A negyedik szinten pedig a kis palackszámú tételek, érdekességek kaptak helyet. Ezek az ínyencségek kizárólag a pincészetben, vagy a gasztronómiában kerülnek majd értékesítésre.

 

„Kihívás volt, hogy nemes hagyományainkat maximálisan tiszteletben tartva újítsuk meg boraink arculatát. Tudatosan ápoljuk a régi fajtákat, mint a lágy, könnyű és bársonyos portugiesert, viszont rendkívül nagy hangsúlyt fektetünk a cabernet franc fajtára és annak házasításaira, ami Villány egyedülállóságát, kivételes termőhelyét képes nemzetközi viszonylatban versenyképesen bemutatni. Jó bornak is kell a cégér, azonban a legfőbb szempont a kezdetek óta a borok minősége volt, és ezzel soha nem kötöttünk kompromisszumot. Az új címkék célja, hogy finoman súgjon a jelen lévő tartalomról.” – ad bepillantást a címkeváltás részleteibe ifj. Tiffán Zsolt

 

 

 

 

Előző

Új dizájn, egyedülálló palack...

Következő

Régi értékek újragondolt külsőben...

Kövess minket!