2021. Szeptember 26. | Jusztina
Előző

Gyerekrablás...

Következő

Ne rettegjünk!...

Minden történet számít

Az AVON hitvallása szerint „Egy jobb világ a nők számára, egy jobb világot jelent mindenki számára.” A koronavírus-járvány a világgazdaságra gyakorolt súlyos hatása mellett, az emberi jogokért és a nemek közötti egyenlőségért való küzdelemre, illetve az elszigeteltség miatt az emberi kapcsolatokra is rányomta bélyegét. A vállalat legújabb kutatására alapozva indította el 2021 első hónapjaiban a My Story Matters – Minden történet számít névre keresztelt kampányát, amellyel saját történetük megosztása által nők ezreinek szeretne erőt és reményt adni a jelenlegi helyzetben. Ráadásul minden megosztott történet egy dollárt ér, amelyet a vállalat jótékony célokra fordít.

 

Nemzetközi kutatási eredmények

A márka legújabb, nemzetközi kutatásából kiderül, hogy a nők többsége (68%) erőt merít a hasonló élethelyzetben levő emberek hétköznapi történeteiből, és 72%-nak segít, ha megoszthatják saját tapasztalataikat. Egyharmaduk számára ezek a kapcsolatok segítenek leküzdeni a kihívásokat, és 36%-uk esetében csökkenti a szorongás érzését vagy az önbizalomhiányt.

 

A jelenlegi világjárvány miatt ugyanakkor világszerte a nők 92%-ában fokozódott a nyomás és stressz érzete - derül ki a márka kutatásából. Az Egyesült Királyság, Lengyelország, Olaszország, Dél-Afrika és a Fülöp-szigetek területén végzett felmérés során megkérdezett 8000 nő több mint felének fokozott kételyérzetet is okozott a járvány, mivel az online oktatás, a home office és a pénzügyi bizonytalanság keltette negatív érzéseiket nem tudják megosztani rokonaikkal, ismerőseikkel, barátaikkal. Mindemellett a megkérdezettek felének a magány okozta nehézségekkel is meg kell küzdenie, amely szorongást (44%), elszigeteltséget (42%), motivációhiányt (34%) és önbizalomhiányt (20%) eredményezett.

 

A nők több mint fele online platformokon keres megoldást az elszigeteltség problémájára, azonban annak ellenére, hogy a megkérdezettek 57%-a azért fordult ezekhez a felületekhez, hogy kapcsolatot teremthessen társaival, a nők több mint egynegyede (28%) elismeri, hogy elítélve érzi magát, amikor megosztja saját küzdelmeit a közösségi oldalakon. A megkérdezettek 27%-a nem hiszi, hogy bárki érdeklődik a történetük iránt, és 40% nem szeret magáról beszélni.

 

My Story Matters – Minden történet számít

Reagálva arra, hogy a koronavírus-járvány akár évtizedekkel is visszaveti a nemek közötti egyenlőségért vívott harcot és a kutatás eredményére, miszerint a nők 41%-ának csorbult az önbizalma a kijárási korlátozások következtében, a márka egy globális kezdeményezést indít útjára. A My Story Matters – Minden történet számít kampány keretein belül a járvány miatt kialakult nehézségek kezeléséhez az emberek összefogását hirdeti a vállalat. Ennek érdekében a márka globális történet- és képgalériájában a világ bármely pontján élők megoszthatják életeseményeiket kisebb, nagyobb győzelmeiket. A platform a világ minden tájáról nők és férfiak ezreit kapcsolja össze, így ünnepelve meg elért eredményeiket és történeteiken keresztül inspirálva egymást saját lehetőségeik kiaknázására.

 

A My Story Matters Galéria a Nemzetközi Nőnaphoz kapcsolódva az erő és az elszántság történeteit ünnepli, a rendkívüli diadaloktól kezdve a mindennapi kisebb eredményekig. A galériában már számos történet olvasható, amelyek nők és férfiak különböző tapasztalatait és élményeit mutatják be a világ minden tájáról. A sokszínű történetek között megjelennek az anyaság és a karrier kihívásairól szóló élmények, párkapcsolati nehézségeket tárgyaló történetek, de olvashatók a márka számára oly fontos, emlőrákkal és kapcsolati erőszakkal kapcsolatos tapasztalatok is, amelyek mindegyike inspirál, erőt és önbizalmat ad olvasóinak.

 

„Egy olyan világban, ahol a hangunk nem egyenlő, a mindennapjaink során olyan embereket keresünk, akikkel mi is azonosulni tudunk, akik hasonlítanak ránk és közös tapasztalatokkal rendelkezünk. Erőt ad számunkra, amikor egy másik nőről hallunk, aki ugyanazokkal a problémákkal és élethelyzetekkel küzdött meg, mint mi. Minél több történetet tudunk összegyűjteni, és minél több pozitív példaképet tudunk mutatni, annál nagyobb hatással leszünk a világra, hiszen amellett, hogy ezzel nők ezreinek adunk erőt, az AVON Alapítvány minden megosztott történet után 1 dollárt adományoz olyan jótékonysági szervezeteknek, amelyek segítenek a nők számára egy jobb világot teremteni, ezáltal biztosítva minden ember számára jobb életet.” – nyilatkozta Angela Cretu, az AVON vezérigazgatója.

Előző

Gyerekrablás...

Következő

Ne rettegjünk!...

Kövess minket!