“Zoom-korszak”

Az egészséges kinézet a „Zoom-korszak” fő értékévé vált; a hölgyek kétszer nagyobb eséllyel vásároltak bőrápolási termékeket a járvány kezdete óta. Ám dekorkozmetikumok helyett, melyet 60%-kal ritkábban emeltek le a polcról, a természetes megoldásokat keresték.– derült ki a 2000 hölgy megkérdezésével zajlott Foreo x OnePoll kutatásból. A felmérés szerint a nők átlagosan napi 23 percet töltenek bőrápolással, de 73 százalékuk le szeretné rövidíteni ezt az időt, folyamatosan keresve a gyorsabb és hatékonyabb megoldásokat.

 

A bőrápolás az új alapozó

Nők milliói fordítottak hátat egy sor kozmetikai terméknek a vírushelyzet alatt, ugyanakkor egyre népszerűbbek a természetes szépséget kiemelő beauty eszközök mutatják a trendek. Egy friss felmérés szerint a többlépcsős szépségápolási rutinunk is megváltozott a járványhelyzet miatt: 10-ből 6 válaszadó jelenleg a megfelelő bőrápolást tartja kiemelkedően fontosnak. A karantén helyzet óta a nők kétszer nagyobb valószínűséggel vásároltak bőrápolási terméket, mint bármilyen más szépségápolási cikket, keresve a természetes megoldásokat. A folyamat eredményeként tízből négy hölgy alakította át otthoni kozmetikai készletét az elmúlt hónapokban, a bőrápolási cikkeket előtérbe helyezve.

 

Kevesebb idő a tükör előtt

A nők 59 százaléka szerint a bőrápolási rutinjuk bonyolultabbá és időigényesebbé vált, mint 10 évvel ezelőtt. Manapság átlagosan napi 23 percet töltünk bőrápolással, ugyanakkor folyamatosan keressük a könnyebb, gyorsabb és hatékonyabb megoldásokat. Így már nem meglepő, hogy a hölgyek háromnegyede azt vallotta, inkább csökkentené a bőrápolási termékei számát, előnyben részesítve a multifunkcionális szépészeti eszközöket, amelyek több előnnyel járnak. „A hálószobákat, fürdőszobákat, neszesszereket elárasztó kozmetikai márkák kollekcióinak lehet, hogy leáldoztak. A trendek azt mutatják, hogy a nők a korszerűbb, de kevésbé bonyolult megoldásokat keresik, ha a bőrükről van szó”. – mondja svéd beauty-tech cég szakértője.

 

Kikapcsolom a kamerát

A felmérésben résztvevők –18-34 évesek –  ötöde beismerte, hogy az olyan napokon, amikor videóhívása volt, inkább a korán kelést választotta, hogy a képernyőre kerülés előtt felkészítse a bőrét. Megdöbbentő adat, hogy a megkérdezettek 40 %-a az online meeting közben inkább kikapcsolta a kameráját, mert nem volt elégedett a külsejével.

A szakértő így kommentálta az eredményeket: „A bőrünk iránt érzett elégedettségünk az elmúlt időszakban minden eddiginél fontosabbá vált. A legjobbat szeretnénk kihozni magunkból, kevesebb idő alatt.”

 

Egy kis extra

A válaszadók több mint fele úgy nyilatkozott, hogy preferálja az olyan bőrápoló terméket, amely a jótékony hatás mellett extra funkcióval is bír, például pihentető a használata. A megkérdezett hölgyek több, mint egyharmada mutatott nyitottságot a beauty-technológiák – a LED fényterápiával működő eszközök – iránt. A felmérésében megkérdezettek 60 százaléka választ olyan termékeket, amelyekkel nemcsak szebbnek, hanem magabiztosabbnak is érezheti magát.  A válaszadók közel kétharmada szeretne a bőr-ápolásában is fejlődni.