2020. November 29. | Taksony
Előző

Saját körömszalon...

Következő

Napfürdőzésre fel!...

Változó korban is fiatalosan

Ahhoz, hogy mindig a maximumot nyújthassuk, szem előtt kell tartanunk az élethelyzetünkből és életkorunkból fakadó adottságainkat, és ezeknek megfelelő életmódot kell élnünk. Nőként mozgás- és tápanyagszükségletünk egész életük során változik, beleértve a menstruációs időszakot, a várandósságot, a szoptatást és a változókor időszakát. Korunk előrehaladtával külsőnk megváltozik és energiaszintünkből is veszíthetünk, éppen ezért Károlyfi Edit,az Avon szépségszakértője összegyűjtött nekünk néhány hasznos tippet annak érdekében, hogy változó korban is megőrizhessük fittségünket és teljes életet élhessünk.

  

Különböző életszakaszainkban különböző mennyiségű tápanyagra és kalóriára van szükségünk, hiszen az energiaszintünk is változó. Ahhoz, hogy érett korban is megőrizzük fittségünket, tudatosan figyelnünk kell életmódunkra és táplálkozásunkra. Ahogy idősödünk, anyagcsere folyamataink lassulnak, így az elfogyasztott ételek lebontása nagyobb kihívást jelent, ezáltal nehezebb biztosítani a szükséges napi tápanyagbevitelt, ráadásul kalória igényünk is csökken.

 

A kor előrehaladtával bizonyos vitaminokból, ásványi anyagokból többre van szükségünk, illetve kifejezetten fontos, hogy védjük csontjainkat, ízületeinket, valamint támogassuk agyunk és szívünk megfelelő működését. Éppen ezért, az Avon szakértőjének életmódtanácsai segítségével a változó korban is megőrizhetjük fizikai és szellemi frissességünket, érett korban is fittek és energikusak maradhatunk.

 

Mozogjunk rendszeresen! Végezzünk könnyű gyakorlatokat, jógázzunk, sétáljunk vagy kerékpározzunk, hiszen a rendszeres sportolás segít karbantartani izomzatunkat, valamint segít megőrizni a helyes testtartásunkat. Az esetleges túlsúly megterheli a csontokat, az ízületeket, valamint a szív- és érrendszert, de rendszeres testmozgással idősebb korunkban is megőrizhetjük egészséges alakunkat.

 

Tartsuk magunkat frissen szellemileg! Olvassunk könyveket, fejtsünk keresztrejtvényt, de akár egy új nyelv elsajátításába is belevághatunk, lényeg, hogy csináljunk gondolkodtató feladatokat. A rendszeres olvasás és agyunk tornáztatása segítenek fitten tartani elménket, ráadásul remek kikapcsolódást is nyújtanak.

 

Aludjunk eleget! A megfelelő mennyiségű és minőségű alvás nélkülözhetetlen. A szervezetünknek szüksége van pihenésre ahhoz, hogy egészségesen tudjon működni, hiszen ilyenkor tud regenerálódni, feldolgozni a napközben bennünket ért ingereket és feltöltődni energiával. Amennyiben nehezen megy az elalvás vagy nyugtalanul alszunk, abban az esetben érdemes olyan étrendkiegészítőt segítségül hívni, mint például az Avon Liiv Rest & Relax étrendkiegészítő, amelynek köszönhetően a legstresszesebb napjaink után is kipihenten ébredhetünk.

 

Járjunk rendszeresen szűrővizsgálatokra! Az egészségi állapot évenkénti felmérése nagyon fontos, hiszen csak így tudjuk az egészségügyi problémákat még idejében felfedezni.

 

Keressünk egy új hobbit és tanuljunk valami újat! Sosincs késő valami új dologba kezdeni! Tanuljunk meg társastáncolni, zongorázni vagy festeni. Próbáljunk ki valamit, amit mindig is szerettünk volna, hiszen az új élmények, új tapasztalatok felfrissítik lelkünket és erőt adnak a mindennapokhoz.

 

Pihenjünk, kapcsolódjunk ki, töltődjünk fel! A sok stressz nem csak bőrünket öregíti, de szellemileg is nagyon megterhelő lehet. Fontos, hogy megtaláljuk a számunkra legjobb módszert a mindennapi stressz levezetésére, hogy testben és lélekben is fittek és egészségesek maradhassunk. Hatékony stresszoldó lehet egy könnyű séta, zenehallgatás, relaxáció, vagy akár egy nyugtató otthoni wellnessdélután. Szakítsunk minden nap legalább 20 percet magunkra, foglalkozzunk valami olyannal, ami megnyugtat és egyensúlyba hoz.

 

Fogyasszunk sok folyadékot! A megfelelő folyadékbevitel nélkülözhetetlen szervezetünk egészségének megőrzéséhez, testünk regenerációjához és agyunk megfelelő működéséhez. Egy nő számára az ajánlott napi folyadékmennyiség körülbelül két liter, amelynek legfontosabb eleme a vízfogyasztás, de természetes üdítőitalok is kiegészíthetik. A szakértő kedvence az Avon Liiv Aloe vera, zöld tea és gyömbér italkoncentrátum, amely kellemes ízével megkönnyítheti számunkra a napi szükséges folyadékmennyiség bevitelét.

 

Táplálkozzunk tudatosan és egészségesen! A kiegyensúlyozott táplálkozás segít biztosítani a szervezetünk számára az egészséghez és a vitalitáshoz nélkülözhetetlen tápanyagokat. Korunk előrehaladtával fontos, hogy magas minőségű és változatosan összeállított élelmiszereket fogyasszunk, hiszen ezek tartalmazzák a szervezetünk számára szükséges vitaminokat és ásványi anyagokat. Megfelelő mennyiségű gyümölcs- és zöldségfogyasztással értékes K-vitaminnal, C-vitaminnal és antioxidánsokkal támogathatjuk szervezetünket. Plusz D-vitaminnal, kollagénnel és kálciummal megóvhatjuk ízületeinket és megakadályozhatjuk az időskori csontritkulást.

 

Időskorban kalóriaigényünk csökken, éhség- és szomjúságérzetünk enyhébben jelentkezik, így hajlamosak lehetünk nem megfelelő mennyiségű tápanyagot fogyasztani. Az elmaradt tápanyagok pótlásának érdekében érdemes, kifejezetten az érett korosztály számára fejlesztett étrendkiegészítőket, étkezéshelyettesítőket fogyasztani, amelyekkel plusz kalóriák nélkül, könnyedén biztosíthatjuk a szükséges napi tápanyagbevitelt. A szakértő az Avon Liiv érett nők számára kifejlesztett étkezéshelyettesítő shake-et javasolja, amely magas minőségű fehérjékkel, rostokkal, valamint 25-féle vitaminnal és ásványi anyaggal támogatja a megfelelő tápanyagbevitelt, hozzájárul a normál agyi- és szívfunkciókhoz, valamint a csontok egészségéhez.

 

A stevia-val és gyümölcscukorral édesített, vegán shake minden tápanyagot tartalmaz, amelyre egy főétkezés során szükségünk van. Egyszeresen és többszörösen telítetlen zsírsavakkal, magas mennyiségű D-vitaminnal, kalciummal és folsavval hozzájárul az időskori szervezet karbantartásához. K-vitaminban gazdag spenóttal erősíti az immunrendszert, csökkenti a vérnyomást, valamint energiát biztosít a szervezet számára. Az antioxidánsban gazdag, de alacsony kalóriatartalmú gránátalmatartalmának köszönhetően pedig, hozzájárul a szív- és érrendszer megfelelő működéséhez.

 

Előző

Saját körömszalon...

Következő

Napfürdőzésre fel!...

Kövess minket!