2021. Szeptember 16. | Edit
Előző

A BMW robogó világa...

Következő

Maxi teret nyit a MINI...

Insta Puma

Az emberközpontú dizájnnal kapcsolatos, innovatív kísérlet eredményeképpen a Ford minap bemutatta az új Puma ST Gold Edition győztes specifikációját.

 

A Ford-rajongók közel 275.000 voksot küldtek be az autógyártó Twitter- és Instagram-oldalain keresztül egy tíznapos szavazássorozat keretében, eldöntve az egyes elemek (például a karosszéria, a dekorációs matricák és a féknyergek) színét, valamint kiválasztva az autó nevét.

Így született meg a legelső Ford Performance modell végleges dizájnja, méghozzá a következő szavazati arányok alapján:

Eldöntendő kérdés                   Nyertes változat                                  Elvetett változat

Külső fényezés                           Fekete – 56 százalék                             Szürke

Féknyergek                                 Vörös – 74 százalék                              Fekete

Üléskárpit varrása                      Szürke – 87 százalék                           Fekete

Külső matricázás                        Csíkok – 74 százalék                             Sávok

Külső emblémák                         ST emblémák – 79 százalék                Emblémák nélkül

Küszöbborítás                             Puma – 53 százalék                              Ford Performance

Megkülönböztető jelz.               ST – 55 százalék                                  Puma

Név                                             Puma ST Gold Edition–59 százalék      Puma ST 24K Edition

 

A különböző európai piacokról gyűjtött szavazatok eredményét hozzáadták a Ford Európa központi csatornáin át beérkezett voksokhoz, és az összesítés nyomán alakult ki a végeredmény.

 

„Hogy hűséges izomautó-rajongóink számára valami igazán emlékezeteset alkothassunk, úgy döntöttünk, hogy velük együtt, közösen készítjük el a Puma ST Gold Edition változatot. A szavazatok száma jól érzékelteti, milyen lelkesek a vásárlóink – és hogy milyen kiváló az ízlésük” vélekedett Amko Leenarts, a Ford Európa formatervezési igazgatója. „A részletek mindig rengeteget számítanak, és a vásárlóink most egy igazán vonzó terméket állítottak össze!”

 

„Hogy hűséges izomautó-rajongóink számára valami igazán emlékezeteset alkothassunk, úgy döntöttünk, hogy velük együtt, közösen készítjük el a Puma ST Gold Edition változatot. A szavazatok száma jól érzékelteti, milyen lelkesek a vásárlóink – és hogy milyen kiváló az ízlésük” vélekedett Amko Leenarts, a Ford Európa formatervezési igazgatója. „A részletek mindig rengeteget számítanak, és a vásárlóink most egy igazán vonzó terméket állítottak össze!”

 

A Ford és esport-csapata, a Team Fordzilla tavaly hasonló módszerrel, a gamer-közösség bevonásával készítették el a Team Fordzilla P1 tanulmányautót.

Tóth Gábor Ákos

Előző

A BMW robogó világa...

Következő

Maxi teret nyit a MINI...

Kövess minket!