2020. November 27. | Virgil
Előző

Idén 24 helyszínen lesz MikulásGyár...

Következő

Lépd meg! – égig érő bátorság...

Be#ProNature

A Laundry & Home Care üzletág új normákat állít fel az innováció és a fenntarthatóság ötvözésével. Termékfejlesztéseivel folyamatosan arra törekszik, hogy fogyasztóik mindennapjait megkönnyítsék. Kiváló példa erre a ProNature termékcsalád, mely a megbízható Henkel márkák bizonyítottan jó minőségű tisztítási teljesítményét kínálja még fenntarthatóbb módon, ezzel elnyerve a fogyasztók széles körének tetszését.

 

A ProNature szortiment már nyolc, Clin, Bref, Pur és Somat márkaterméket tartalmaz. A termékcsalád több fenntartható összetevő felhasználásával készül. Ezenkívül a termékek műanyag csomagolása (kivéve kupak) újrahasznosított műanyagból készül és Social Plastic®-ot tartalmaz.  A Somat ProNature doboza, valamint Bref ProNature WC frissítők hátlapja 100%-ban újrahasznosított papírból előállított. Ez csupán néhány oka annak, hogy a ProNature termékek az „Ecolabel” címkét is magunkon viselik (kivéve a Bref ProNature WC frissítők).

 

Ezen túlmenően, a társadalmi szerepvállalás jegyében a Henkel 5 millió forint támogatást nyújt a 10 millió Fa Alapítványnak. Fenntartható és felelősségteljes fellépés jellemzi a ProNature termékcsalád és a 10 millió Fa Alapítvány együttműködését. A ProNature termékek és a fogyasztók bevonásával zajló kampány keretén belül 1000 darab fa ültetése valósul meg országszerte a következő hónapokban.

 

A faültetés és az erdősítés nemzetközi kutatásokban is gyakran felmerül, mint a klímaválság egyik záloga, hiszen a szárazföldi ökoszisztémák közül az erdők tárolják a legtöbb szenet, árnyékot adnak, levegőt tisztítanak, hűtik a környezetüket, egyfajta természetes légkondicionálóként működnek. Világszerte több faültető közösség dolgozik a bolygó újrazöldítésén, hazánkban az egyik legnagyobb a 10 millió Fa Alapítvány.

 

A több mint egy éve alakult 10 millió Fa közösség mára közel 150 településen van jelen és már 50 ezer fát elültettek mintegy 1,2 milliárd forint értékben közösségi finanszírozásból, elhivatott önkéntesekkel. „Hisszük, hogy a vállalatokkal történő együttműködésekből, a Henkellel való partnerségünkből olyan gyümölcsöző eredmények születnek, amelyek gyorsabban közelebb vihetnek bennünket a legfőbb cél eléréshez, a tízmillió új fa elültetéséhez“– tette hozzá az Alapítvány elnöke.

Előző

Idén 24 helyszínen lesz MikulásGyár...

Következő

Lépd meg! – égig érő bátorság...

Kövess minket!