A segítség nem marad el!

A Henkel fogyasztói kampányával 10 millió forinttal támogat öt, a koronavírus-járvány elleni küzdelemben aktív alapítványt: a Magyar Máltai Szeretetszolgálatot, a Magyar Vöröskeresztet, az Országos Mentőszolgálat Alapítványt, az Összefogás a Kórházi Dolgozókért Alapítványt, valamint a Szent László és Szent István Kórház Betegeiért, Orvosaiért és Dolgozóiért Alapítványt.


Az egész világot sújtó koronavírus-járvány rendkívüli helyzetet teremtett mindenki számára. Sokan néznek szembe nehézségekkel, ezért a segítő szándék és összefogás nélkülözhetetlen. Az egészségügy az egyik leginkább leterhelt szektor. A járvány elleni küzdelemben rengeteg orvos és ápoló áldozatos munkájára van szükség, ezért az ő támogatásuk kulcsfontosságú.

 

A Henkel Magyarország három üzletága által megálmodott „A segítség nem marad el!” elnevezésű fogyasztói kampány keretében 10 millió forinttal támogat öt, a járvány elleni védekezésben aktív alapítványt. Ennek a kampánynak a fogyasztók is aktív részesei, hiszen szavazatukkal dönthetnek arról, hogy a felajánlott összeg milyen arányban kerüljön szétosztásra az öt szervezet között.

 

A promóció már elindult és egészen július végéig tart, ezen időszak alatt adhatja le a közönség szimpátia szavazatát az öt alapítvány egyikére a kampány  www.henkelpromo.hu weboldalán. Minden szavazat számít, egyetlen szavazat is sokat ér. 

 

A kampány kommunikációs anyagain a három üzletág nagy márkái jelennek meg, mint a Fa, Schwarzkopf, Persil, Silan, Ceresit és Pritt, hogy minél szélesebb vásárlói réteghez eljuthasson a kampány üzenete.