Sacai –2021 ősz/tél

Chitose Abe

A japán sacai márkát 1999-ben alapították, azóta a női kollekciók mellett Chitose Abe, kreatív igazgató a márkát férfi ruházatra is kiterjesztette. A siker olyan nagyhatalmakkal való együttműködéshez vezetett, mint a Nike és a Beats by Dre.

 

A sacai ebben a szezonban az ellentétekre fókuszált, az anyagok egymás mellé helyezésében és a műfajok keveredésében gyönyörködtet, a textúrákkal és formákkal kísérletezik, annak érdekében, hogy lenyűgöző ruhákat hozzon létre a modern nők számára. Gondoljunk a szabásvonalak elemeire bontására, majd újraépítésére, a sportos ruhák játékos újraértelmezésére és a női öltözködés új látásmódjára.

 

Ez a kollekciója is sikerrel debütált. Chitose Abe hosszúkás, testközeli sziluettekben öltöztette a hölgyeket, amelyek lágyan lengedeznek a térd alatt, gyakran egy különleges kabáttal is megkoronázva a megjelenést.  Ebben a szezonban a tervező a méretekkel is játszott, néha pedig a férfias és a nőies trópusokat keverte. Egy kisebb kabátot egy nagyobb kabátra rétegezve a vállak és az oversize puffos ujjak izgalmas vonalát hozta létre.

 

A kollekció számos hosszú szoknyájának könnyed megjelenését úgy érte el, hogy a nadrágok oldalsó varrásait befejezetlenül hagyta, így az anyagok a lábak körül lebegnek a fölöttük viselt szűkebb szoknyák alatt. A kifutón újra megjelentek az erőteljes színek, a piros, a királykék, de a mogyoró különféle árnyalatait is karakteres kékkel, okkersárgával, lilával vagy zölddel tette még izgalmasabbá.