Balenciaga – avatárok törzse

A pandémia ideje alatt a fizikai bemutatók hiányában Demna Gvasalia játéktervezővé vált, a márka elsősorban fiatal lányoknak és fiúknak szánt kollekciója a video játékok világára épül.

A videojátékon keresztüli kapcsolat az idősebb generációk számára talán az év legfurcsább divatjának tűnik – de meglátjuk, hogyan reagálnak a felhasználók. A balenciaga avatárok törzse – egyesek régi stílusú NASA űrzakókba öltözve, mások játékkonvenciós logókkal nyomtatott pólókban – eljutnak egy hegycsúcsra, és meglátják a felkelő napot.

Ami a tervezőt, Gvasaliat illeti: „A fiatalok a maguk módján egyre lelkesebbek és én részese vagyok ennek a mozgalomnak. Életem traumáinak leküzdésére rész vettem életvezetési tanácsadáson és terápián. Meditálok. Azt gondolom, hogy meg kell tanulnunk megnyugodni és elengedni a dolgokat. Búcsúzzunk el a régi világtól, engedjük el a múltat. Sok új dolog születik most. A divat és a játékok egyesítésében nagyon sok lehetőséget látok, és a játékon belüli vásárlás minden bizonnyal az az eszköz, amelyet a közeljövőben figyelembe kell venni” – vallja a tervező az új kollekciója kapcsán.